Kapitola 1. úplný začátek

Dneska jsem si co nejrychleji zabalila věci, protože taxi před domem už málem svým troubením praskl okna všech sousedů. Potom jsem upustila kufr, vzala klíče, a zamkla. Šlo to těžko. V taxi seděl tajemný řidič. Řidič měl na sobě mikinu s kapucí, a šedé, úzké džíny. Kapuci si sundal, než vystoupil z auta. „Dobrý den! Nechtěla byste s těma věcmi trochu pomoct? Musí být hrozně těžké.“ řekl lítostivým hlasem. „Dobrej. To je dobrý, já to zvládnu. Tak těžký zas nejsou.“ řekla jsem, abych ho uklidnila. „No tak, já vám s tím pomůžu, vidím jak se s tím taháte, a nechcete přece aby se vám něco stalo.“ Řekl a vytrhl mi z jedné ruky kufr. „Když myslíte.“ řekla jsem ve vzdychu. Sedla jsem do auta, a řekla jsem si doufám že jsem nic nezapomněla.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentářů:

Okomentovat